Back office - koho hledáme?
Hledáme nového kolegu, který by zapadl do našeho obchodní týmu a byl svým osobním pozitivním přístupem a pečlivostí podporou hlavně v administrativě, ve vytváření podkladů pro obchodní jednání týmu, dle náročnosti jednání s malými klienty a majiteli nemovitostí. Náplň práce je opravdu rozmanitá a proaktivní přístup a nové myšlenky jsou jen vítány. Přijďte se k nám podívat, rádi Vás provedeme a odpovíme na Vaše dotazy.
S čím Vás seznámíme a zaúkolujeme:
- Pravidelný kontakt s majiteli nemovitostí ( velcí hráči na trhu - developeři, tak majiteli menších či starších skladových areálů)
- Komunikace s klienty malých poptávek z internetu (správně nasměrovat či přeposlat na tým)
- Aktualizace všech nabídek a jejich distribuce na klíčové klienty v rámci interního systému
- Aby se naše webové stránky líbily a byly hodnotné pro naše klienty – správa webu
- Sociální sítě a naše viditelnost – Facebook, LinkedIn
- Evidence a aktualizace klíčových klientů
- Příprava přehledů a prezentací pro obchodní tým
- Proaktivní přístup a zájem o naše odvětví – sledování aktuální zpravodajů, článků
A proč vlastně k nám?
- Baví nás to, co děláme
- Nadšený pozitivní přístup obchodního oddělení
- Otevřenost a sdílení, předávání informací
- Osobní přístup se zaškolením
- Široká škála možností v rámci pracovní náplně, kde se realizovat
- Rádi podpoříme Váš osobní a další růst v rámci společnosti
- Příjemné zázemí a vybavení kanceláře
- Odpovídající finanční hodnocení
Základní požadavky na Vás
- Minimální vzdělání SŠ,VOS, VŠ
- Praxe v administrativě 2-3 roky vítaná
- Přesnost, spolehlivost, odpovědnost
- Samostatné jednání, pečlivost
- Proaktivní přístup k práci
- Příjemné vystupování
- Týmový hráč
- Komunikativní
- Zvládání stresu, organizační schopnosti
- Orientace na detail, dotahování věcí
- Analytické myšlení
- Anglický jazyk komunikativní úroveň slovem i písmem
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- Pokročilá, uživatelská znalost PC, MS Office, FB, LinkedIn aj.